Soutěž o nejlepší produkty turistického regionu Východní Morava, vyhlašovaná ve dvou kategoriích: pro podnikatelský sektor a neziskový/veřejný sektor. Aktuálně je vyhlášen VIII. ročník soutěže - HIT sezony 2017.

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy věnuje prostředky na marketingovou podporu vítězných projektů, tedy jejich zveřejnění na webu, vytištění letáků, mediální kampaň a obchodovatelnost a mediální partneři, jimiž jsou C.O.T. Media, s. r. o a Turistika s. r. o., pak věnují produktům reklamu v hodnotě přesahující 300 tis. Kč.

Podmínky přihlášení produktu do aktuálního ročníku soutěže jsou uvedeny zde.

HIT sezóny 2017

Hit sezony

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy tímto vyhlašuje VIII. ročník soutěže o nejlepší produkt cestovního ruchu turistického regionu Východní Morava, letos pod názvem: „HIT sezony Východní Moravy 2017“. Cílem této soutěže je motivovat podnikatelské subjekty a organizace neziskového sektoru k přípravě atraktivní produktové nabídky významně podporující cestovní ruch na Východní Moravě v roce 2017.


Pravidla soutěže HIT sezony 2017 a Přihláška

Soutěž je vyhlášena ve třech kategoriích: v ČR podnikatelský sektor a veřejný sektor, v Polsku pro podnikatelský sektor.


Vyhlášení VII. ročníku soutěže HIT sezony 2016

Hit sezony

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy tímto vyhlašuje VII. ročník soutěže o nejlepší produkt cestovního ruchu turistického regionu Východní Morava, letos pod názvem: „HIT sezony Východní Moravy 2016“


Letos bude nově oceněn "srdcař" cestovního ruchu

Hit sezony

Pravidelnou součástí výročních konferencí cestovního ruchu Východní Moravy je vyhlašování výsledků soutěže HIT sezony, vyhlašování významných počinů v cestovním ruchu. Letošní novinkou bude vyhlášení Osobnosti - "srdcaře" cestovního ruchu Východní Moravy.


Hity sezony Východní Moravy pro rok 2015

Hit sezony

Turistické HITy sezony 2015 pro Luhačovické lázně a město Kroměříž, nejlepšími počiny Slovácká kuchařka a Zátoka rejnoků. Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vyhlásila na Výroční konferenci cestovního ruchu ve Starém Městě výsledky soutěže o HIT sezony, kterým se stane turistická nabídka s největším potenciálem oslovit přijíždějící turisty.


HIT sezony Východní Moravy 2014 - oceněné projekty

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy motivuje podnikatele, ale také veřejný a neziskový sektor k přípravě produktové nabídky resp. projektů, které podporují cestovní ruch v turistických destinacích.


Přihláška, hodnoticí kritéria a podmínky účasti v soutěži HIT sezony 2016

Soutěž je vyhlášena ve dvou kategoriích: podnikatelský sektor a veřejný sektor.