Kongresové centrum ve Zlíně se 14. a 15. dubna 2016 promění na hluboce inspirativní místo plné tematického know-how a praktických case studies, propojených tématem „LOVE FOR BRAND“ aneb Když se z vaší značky stává srdeční záležitost. Centrála cestovního ruchu Východní Moravy je jedním z partnerů této prestižní konference.

 

Z úst předních zahraničních i českých osobností turismu se, kromě odpovědi na základní otázku „Co udělat, aby si zákazník Vaši destinaci zamiloval?“, dozvíte, jaké kroky vedou k tvorbě úspěšných „love brandů“. Společně pak odhalíme, kdo a co stojí za oblibou turisticky nejúspěšnějších míst a měst. Poradíme, jak se stát reálnou destinací snů a za pomoci case studies zkušených matadorů z řad provozovatelů služeb nahlédneme pod pokličku silného nástroje zvaného kvalita služeb.

Celým programem této dvoudenní marketingové události provede účastníky oceňovaný televizní moderátor České televize Daniel Stach a pozvání přijal i speciální host, známý šéfkuchař Zdeněk Pohlreich.