Autorská činnost

Máme vlastní databázi obrazového a textového materiálu, kterou stále sami i dodavatelsky rozšiřujeme . Publikujeme, postujeme.

Vydavatelská činnost

Společně navrhujeme, vytváříme a vydáváme propagační tiskoviny, letáky, rollupy pro destinační lokality a TIC.

Koordinace, podpora

Na území Východní Moravy s partnery a destinačními organizacemi definujeme a koordinujeme činnost a postupy v cestovním ruchu.

Veletrhy a ccrvm

tiskové zprávy

Tisková zpráva s tipem na výlet

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy pracuje nejen na propagaci turistického regionu Východní Morava vůči návštěvníkům ze zahraničí a okolních krajů, ale také...

Končící duben na Východní Moravě

Tisková zpráva ZLÍN, 18. dubna 2019 VÝCHODNÍ MORAVA – Slavnostní zahájení cyklistické sezony, plavby na Baťově...

Tip na jarní výlet – za základním kamenem Národního divadla na Radhošť

VÝCHODNÍ MORAVA - Centrála cestovního ruchu Východní Moravy pracuje nejen na propagaci turistického regionu Východní Morava vůči návštěvníkům ze zahraničí a okolních krajů, ale...

Tisková zpráva, ZLÍN, 4. dubna 2019

Velikonoční tradice na Východní Moravě VÝCHODNÍ MORAVA - Tradice a folklor jsou nedílnou součástí života tohoto regionu. Platí to...

Tisková zpráva ZLÍN, 4. dubna 2019

Dubnová nabídka Východní Moravy je pestrá, vybere si každý VÝCHODNÍ MORAVA -  Mažoretky, poutní dny, košty vína a slivovice,...

Vítejte na Východní Moravě!

V regionu s jedinečnou architekturou, neobyčejnými přírodními krásami, bohatým kulturním dědictvím a typickou gastronomií. Pojďte a vstupte pomyslnou moravskou bránou do jedinečné oblasti, kde najde místo pro svou dovolenou, výlet a volný čas každý. Náš kraj je jedinečný. Víme to my v Centrále cestovního ruchu Východní Moravy. Tuto skutečnost se snažíme šířit dál do celého světa. To je ostatně úkol naší krajské organizace – Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, o.p.s

Snažíme se budovat svéráznou a jasně definovatelnou identitu naší turistické oblasti a tím otevřít Východní Moravu okolnímu světu, přijíždějícím turistům. Zároveň budujeme obecné povědomí o našem kraji a jeho zajímavostech také u místních obyvatel. Sami se totiž opakovaně přesvědčujeme o tom, že je zde neustále, co objevovat a kam se vracet. Proto chceme hrdě představovat a nabízet místním lidem a turistům svérázný a neopakovatelný kraj, kde mohou trávit víkend či celou dovolenou, protože možností je celá řada. Můžete zde poznávat památky včetně těch UNESCO v Kroměříži, vydat se na plavbu lodí po Baťově kanálu, poznávat architekturu ve městě Zlín, degustovat víno na Slovácku a ochutnat frgál na Valašsku, dětem ukázat tradice, folklor nebo jednu z nejkrásnějších ZOO, relaxovat v lázních a moderních wellness, trávit aktivní čas turistikou nebo na kole, v zimě lyžovat nebo jen tak putovat v panenskou přírodou v Bílých Karpatech. Zkrátka každý si zde najde to své.

V rámci naší práce a činnosti se také snažíme pochopit aktuální potřeby a možnosti, které mají poskytovatelé služeb v cestovním ruchu v našem kraji jako jsou například hoteliéři, restauratéři, provozovatelé sportovních areálů, muzeí, pořadatele veřejných akcí, ale také jednotlivců, nadšenců fotografů, sportovců, ochotníků a dalších, kteří se starají o naši zábavu, oddech a relaxaci. Rozličné subjekty a aktéry cestovního ruchu se snažíme propojovat a tím přispívat k vytváření spolupracujícího prostředí, zajímavých nabídek či produktů v rámci cestovního ruchu, což pak vede k větší konkurenceschopnosti vůči ostatním oblastem – krajům. V současné době měníme lehce zaměření naší komunikace vůči veřejnosti. Dřívější prezentace turistické nabídky Východní Moravy, kdy byl dáván důraz na lokality, mikroregiony, oblasti a podoblasti, se stává minulostí. Aktuální prezentace Východní Moravy – Zlínského kraje, zohledňuje obecné trendy a soustřeďuje se více na nabídku konkrétních produktů s ohledem naplnit potřeby zákazníků – turistů. Pro představení našeho regionu využíváme rozličné komunikační aktivity. Marketing destinace musí být moderní, jednoznačný a atraktivní, jak v obsahu, tak ve využívaných komunikačních nástrojích a technických prostředcích. V rámci prezentace našeho regionu je důležitý webový turistický portál www.vychodni-morava.cz s obsáhlou databází lokalit a služeb, kterou pravidelně aktualizujeme, sociální sítě Facebook a Instagram. Rádi bychom v budoucnu více zareagovali na zvyšující se význam videa v oblasti marketingu a sledujeme také další technologické změny v oblasti komunikace. Budeme vždy rádi za zpětnou vazbu od čtenářů a uživatelů těchto aplikací. Chceme je přizpůsobovat lidem a jejich zájmům.