• Hit sezony

    Hit sezony

    Soutěž o nejlepší produkty turistického regionu Východní Morava, vyhlašovaná ve dvou kategoriích: pro podnikatelský sektor a neziskový/veřejný sektor. Aktuálně je vyhlášen VIII. ročník soutěže - HIT sezony 2017.
  • Dotační příležitosti pro obce a podnikatelské subjekty

    Dotační příležitosti pro obce a podnikatelské subjekty

    Pro rok 2016 Ministerstvo pro místní rozvoj vyhlásilo Národní dotace. K dispozici jsou podprogramy: "Cestování dostupné všem", "Podpora obnovy a rozvoje venkova 2016".
  • Výroční konference cestovního ruchu Východní Moravy 2017

    Centrála cestovního ruchu Východní Moravy uspořádá dne 28. února 2017 ve Zlíně 8. výroční konferenci cestovního ruchu turistického regionu Východní Morava, který geograficky pokrývá území Zlínského kraje. Cílem konference je poskytnout subjektům cestovního ruchu informace a podněty k jejich další práci.
  • Návštěvnost Zlínského kraje

    Návštěvnost Zlínského kraje

    V připojených dokumentech jsou uvedeny informace o návštěvnosti Zlínského kraje. Jsou uvedena jak data zpracovaná dle informací Českého statistického úřadu, tak i výsledky monitoringu tzv. referenčních míst, která sledujeme mj. pro vyhodnocování monitorovacích ukazatelů dotovaných projektů
  • CzechTourism spouští formulář pro žádosti o partnerskou spolupráci v roce 2017

    Od 5. září 2016 mohou opět pořadatelé eventů konaných v roce 2017 žádat o partnerskou spolupráci prostřednictvím online formuláře.
  • Veletrhy

    Veletrhy

    Turistické cíle, atraktivity, zařízení pro wellness a lázeňství, místa pro trávení aktivní dovolené/volného času na veletrzích cestovního ruchu prezentujeme formou distribuce tištěných propagačních materiálů (např. Turistický průvodce Východní Moravy nebo Kapesní průvodce turistické oblasti) vydaných Centrálou cestovního ruchu Východní Moravy.
  • Tiskové materiály

    Tiskové materiály

    Doporučujeme ke stažení nejnovější tiskové materiály.
  • Informace pro průvodce v cestovním ruchu

    Informace pro průvodce v cestovním ruchu

    Stručné představení hlavních informací o Východní Moravě a aktuální nabídce infrastruktury, akcí a aktivit.
  • Bannery a logotypy ke stažení

    Bannery a logotypy ke stažení

    Bannery Východní Moravy a souvisejících značek ke stažení v různých rozměrech.

Mezinárodní konference Ad Camp ve Zlíně nabízí téma LOVE FOR BRAND

Informace pro partnery

Kongresové centrum ve Zlíně se 14. a 15. dubna 2016 promění na hluboce inspirativní místo plné tematického know-how a praktických case studies, propojených tématem „LOVE FOR BRAND“ aneb Když se z vaší značky stává srdeční záležitost. Centrála cestovního ruchu Východní Moravy je jedním z partnerů této prestižní konference.


VII. Výroční konference cestovního ruchu Východní Moravy

Informace pro partnery

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy uspořádá 23. února 2016 v rožnovském hotelu Eroplán již sedmou Výroční konferenci cestovního ruchu Východní Moravy.