Značka Východní Morava prezentuje turistický region Zlínského kraje. Východní Morava pokrývá kompletně území Zlínského kraje. Patří k nejpozoruhodnějším v České republice, přičemž jedinečnost pramení ze spojení čtyř turistických oblastí – Valašska, Kroměřížska, Slovácka, Zlínska a Luhačovicka.

 

Každá oblast vychází ze své originální identity, která je nezaměnitelná a která nabízí nepřebernou paletu rozmanitých zážitků, bohatství lidových tradic a přírodních krás. Sami zjistíte, že kraj oplývá kouzlem rozmanitosti.

Místní lidová kultura a tradice jsou jedinečné, stejně tak je specifická gastronomie. Takové bohatství krojů, lidových zvyků, slavností, hudby nikde v ČR nenajdete. Celoročně se zde koná řada folklorních, sportovních, turistických či gastronomických akcí. Pro odpočinek ve vyhlášených lázeňských místech či aktivní dovolenou je region přímo předurčen. Stejně tak budou spokojeni milovníci historie či krásných zahrad. Turistický potenciál regionu je prezentován na portálu www.vychodni-morava.cz. Velký význam má region také z pohledu cykloturistiky - cyklotrasy, závody a akce i služby pro cykloturisty jsou prezentovány na portálu www.vmnakole.cz

Pro jednotnou identifikaci regionu je také ve vydaných prospektech i mapách využíván grafický prvek "Objevte Východní Moravu - turistický region Zlínského kraje".

Dále uvedený logotyp Východní Morava je základním komunikačním prostředkem jednotného vizuálního stylu Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Slouží k jednotné prezentaci čtyř turistických oblastí na společném území Zlínského kraje.

Přiložený manuál určuje pravidla užívání logotypu, má tedy charakter závazného předpisu. Zakázané varianty nemohou vyčerpat nesprávné užití logotypu a manuál uvádí jen některé příklady.

Marketingová strategie Východní Morava, dokumenty ke stažení:

 

Východní Morava - logotypy, cizojazyčné varianty

Regionální kancelář pro kongresovou turistiku